sobota, 14 maja 2011

Sunshine award



Dzisiejszy dzień przywitał mnie bardzo miłą wiadomością. Otóż zostałam wyróżniona nagrodą "Sunshine award". Dopiero zaczęłam blogowanie, a tu takie wyróżnienie :) 
Za to wyróżnienie serdecznie dziękuję blogerce Linusiaczek, autorce bloga: "nie-testowane-na-zwierzetach"
oto link  http://nie-testowane-na-zwierzetach.blog.pl
oraz blogerce Sorbet autorce bloga "cruelty-free-blog",
oto link http://cruelty-free-blog.blogspot.com


Zasady:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby

7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.


Wszystkie blogi, które chciałabym wyróżnić otrzymały już ten tag, w związku z tym nie ma sensu się powtarzać.

Co czyni mnie szczęśliwą:
  • czas spędzony z moim ukochanym, z rodziną i przyjaciółmi,
  • moja psinka Megi,
  • czekolada,
  • słoneczna pogoda
  • drobne przyjemności codziennego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...